اجاره اقامتگاه بوم گردی فیروزه بجنورد

(تعداد بازدید: 11507)   خراسان شمالی ,  بجنورد ,  فیروزه  کد اقامتگاه: 2802003 100+ 100+ نفر شب
شروع از  400000 تومان

اقامتگاه بوم گردی فیروزه در روستای فیروزه شهرستان بجنورد خراسان شمالی واقع شده است. این اقامتگاه در فاصله 19 کیلومتری شهر بجنورد در زمینی به مساحت 2200 متر و زیربنای 180 مترمربع بنا شده و دارای 3 اتاق اقامتی با معماری و دکوراسیون یکسان می‌باشد که تنها ازلحاظ متراژ اتاق ها با هم فرق دارند. بومگردی فیروزه در منطقه‌ای ییلاقی - کوهستانی و در روستای نمونه هدف گردشگری قرار گرفته و مقصد مناسبی برای گردشگرانی است که فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب نموده‌اند.

چشم انداز بی نظیر به سمت دره و درختان سرسبز روستا را می‌توان یکی از ویژگی‌های این اقامتگاه برشمرد. همچنین این اقامتگاه دارای پل معلق به ارتفاع 120 متر می‌باشد که تنها پل معلق شرق کشور محسوب شده و با مصالحی نظیر چوب و شیشه ساخته شده است. وجود هزار پله، فضای سرسبز و قرار گیری در باغی وسیع را می‌توان از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن نام برد.

این خانه روستایی دارای مجموعه‌ای بی نظیر از سفره خانه، آلاچیق، نمازخانه، سوپرمارکت و دهکده کودکان می‌باشد که اقامتی به یادماندنی و تجربه‌ای تکرار نشدنی را برای میهمانان خویش رقم خواهد زد. طعم لذیذ نان تنوری و نوشیدن چای داغ آتیشی در هوای مطبوع روستا نیز می‌تواند یک از زیباترین بخش اقامتتان باشد.

از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه می‌توان به جایگاه ذوالفقار، چشمه فیروزه، درختان گرد با قدمت 300 ساله، عمارت مفخم، گردشگاه بابا امان و بش قارداش اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو

+ -
  • تعداد خردسال
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید

اتاق شامل سرویس کف خواب، تراس مشترک، سیستم گرمایشی بخاری نفتی، بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی-فرنگی و حمام مشترک در تراس.

توضیحات و تقویم قیمتی

افتضاح
من متاسفم که هنوز این شیاد دروغگو رو حمایت میکنید

سرویس دهی و رفتار پرسنل:1 از 5

محمدرضا (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی- اتاق 12 متری در شهریور 1402 26 شهریور 1402
درود بسیارعالی. خانم بسیارمهربان وهنرمند. منطقه زیبا ودنج. کاملا روستایی. سپاس اززحماتشون
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5

نغمه (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی- اتاق 12 متری در شهریور 1402 13 شهریور 1402
اگه از جونتون سیر شدین نیمه شب تاریک برید اینجا ،
ما که از رفتن پشیمون شدیم و نرسیده برگشتیم البته فک کنم به یه قدمی اقامتگاه رسیدیم ولی هر چی بوق زدیم هیچ کس نبود وسط کوه ها تاریکی مطلق ، با اینکه یک ربع قبلش با میزبان تلفنی صحبت کرده بودیم و میدونست داریم میرسیم ولی هیچ هماهنگی صورت نگرفته بود و ما از ترس برگشتیم، با اینکه هزینه هم کامل پرداخت شده بود ولی عطاش رو به لقاش بخشیدیم ، چند کیلومتر جاده خاکی و بدون آنتن ، در ناکجا آباد ، افتضاح بود ...نه برق داشت نه آنتن نه آدميزاد

در کل پیشنهاد نمیکنم
معماری و منظره:2 از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2 از 5

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به نغمه رمضانی 14 شهریور 1402
شما کجا رفتین شما با فیروزه شیروان اشتباه گرفتین

نغمه (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی- اتاق 12 متری در شهریور 1402 10 شهریور 1402
اصلا اصلا توصیه نمیشه افتضاح
من قبل از حرکت به میزبان پیغام دادم ساعت ۹ شب میرسم ..ایشون فقط در جواب نوشتن چقدر دیر (که البته این موضوع به ایشون هیچ ربطی نداشت) و ما با گوگل مپ مسیر رو طی کردیم که به جاده ی خاکی و تاریکی خوردیم که هنوز تو مپ ۹ کیلومتر دیگه رو نشون میداد و چون توضیحات سایت نوشته بودن کل راه آسفالت ، شک کردم و تماس گرفتم ایشون با طلبکاری میگه من که گفتم با بلد یا نشان بیایید🤐 (تو ذهنشون لابد!!!) و ما مجبور شدیم ۱۴ کیلومتر برگردیم عقب و از یه مسیر دیگه رفتیم و باز دوباره جاده خاکی تا ۲ کیلومتر بعد هم ناکجا آباد و فقط تاریکی مطلق ..هیچ کس نبود
آنتن نداشتیم تماس بگیریم
هر چی بوق زدیم چراغ دادیم هیچکس نبود وحشتناک بود
ما که عطاش رو به لقاش بخشیدیم و ساعت ده شب برگشتیم
معماری و منظره:2 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:2 از 5

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به نغمه رمضانی 11 شهریور 1402
اینکه مسیرو پیدا نکردین باید به ادرسی که براتون اومده بود میرفتی من پیامکم براتون هست که مسیر رو بهتون یاداورم شدم با گوگل مپ اشتباست و با نشان بیاین

شهراد (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی- اتاق 24 متری در اسفند 1401 04 فروردین 1402
فاجعه به معنای واقعی
به هر کسی که داره به این اقامتگاه فکر میکنه توصیه میکنم سمتش نره
محل اقامتگاه بسیار بد هست و پیدا کردنش ساعتها طول میکشه
تشک ندارن و نفری یک پتوی پاره بهتون میدن
مشتری کوچکترین اهمیتی براشون نداره

وضعیت نظافت:1 از 5

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به شهراد خدري 06 فروردین 1402
درست نیسن چون نزاشتیم تو اتاق مواد مصرف کنید چون اتاق بو میده و از لحاظ قانونی هم مشکل داره خلاف واقعه صحبت کنید

شهراد (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی- اتاق 24 متری در اسفند 1401 28 اسفند 1401
تجربه افتضاحی داشتیم!!دقیقا ۲ ساعت بدون آنتن آواره برای پیدا کردن محل در شب بودیم(با ٢كودک ۴ساله در گل گیر کردیم)جایی رفتیم که انتن داشته باشیم و تماس گرفتیم و با راهنمایی مسیول اونجا از مسیر رودخونه با ماشین غیرمناسب رد شدیم!!۱۲:۳۰بعد از ۲ ساعت رسیدیم به اقامتگاه و دررو باز نمیکردن.تماس گرفتیم اون اقا خودشون نبودن و گفتن دررو باز کنید از پشتش و وارد شيد.رفتيم دونه دونه اتاقارو درشونو زديم تا ببينيم مسيول كي هست و كجاست.اقاي مسن اومدن در اتاقي رو باز كردن و بخاري نفتي روشن كردن كه ٥دقيقه اي كل اتاق بوي نفت گرفت و براي ما با بچه كوچيك اونجا خوابيدن ريسك داشت.بخاري رو خاموش خواستيم بكنيم و با پتو بخوابيم.كلا بهمون ٥ تاپتو دادن بدون تشك!وقتي درخواست كرديم گفتن نداريم.ما ١٢:٤٥ اونجارو ترك كرديم!

وضعیت نظافت:1 از 5

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به شهراد خدري 29 اسفند 1401
سلام شما در تماس اولتون گفتین ساعت ۸میاین بعد ساعت ۲شب رسیدین بهتون هم بارها گفتم اونجا فقط ایرانسل انتن داره و زمان ثبت نام هم ثبت شده اتاق ها
گفتم از نرم افزار نشان اسفتاده کنید من در تماس اولم اینهارو گفتم ولی شما گوش ندادین باز هم ما عذر خواهیم

فریبا (رزرو کننده) اقامت تا 2 نفر با صبحانه محلی- اتاق 12 متری در مرداد 1401 24 مرداد 1401
موقعیت اقامتگاه خیلی عالی بود، خیلی زیبا و تمیز
پشت بام باصفا
مسئولین اقامتگاه خیلی برخوردشان عالی بود ..
مقابل اقامتگاه رودخونه بود، مرغابی هایی ک ی عالمه حس خوب میدادن بهت..
کلاااا اگه دنبال جایی برای ریلکس کردن بودید اینجا رو پیشنهاد میکنم...

معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5

مجید 01 مهر 1398
انصافا از حق نگذریم دستپخت آشپز خوب بود ومحیط رودخانه وآب وهوا وهمچنین نظافت خوب بود مویابل آنتن نمیدادجالب اینه که دستگاه کارت خوان روی پشت بام بدون وقفه درلحظه جواب میداد ولی مسئله ای پشیمان شدم از اقامت درآنجا چند موضوع بود اول اینکه چون افراد مستقر در مکان که خدمت ارائه میکنند مسن هستند وهیچ حوصله تردد بچه ها وبازی انونها رو ندارند وبارها بخاطر همین به بچه ها تذکر بیجا میدادنددوم اینکه چون خودم وسایل ولوازم کامل جهت گردش خارج از شهر همیشه همراه دارم بخاطر گذاشتن چای کندک آن هم بخش اعظم آتش با مشعل فراهم شده بود بخاطر استفاده از دوتاشاخه افتاده روز زمین کوچک عنوان نمودند که باید همین رو هم از ما خریداری کنیددریک جمله رفتارجوریهکه انگار بدون اجازه وارد باغ یا خونه یکی از روستائیان شدی
معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:3 از 5

علی (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در مرداد 1398 18 مرداد 1398
از نظر نظافت و برخورد واقعا خوب بود ،غذا مناسب و لذیذ بود .تنها مشکل آنتن دهی ضعیف آن منطقه بود.
معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5

جمال (رزرو کننده) ناهار و شام محلی در خرداد 1398 16 خرداد 1398
۱- آب و هوا عالی، چشم انداز زیبا : باغ، کوه، رودخونه، روستا و فضای سنتی اقامتگاه
۲- مهمان نوازی گرم و با محبت، دست پخت خوشمزه کدبانوی اقامتگاه
۳- کوهپیمایی، پیاده روی تو رودخونه و باغ، جمع کردن گیاهان دارویی
در مجموع همه چیز خوب بود به جز مرطوب بودن فرش که ظاهرا به دلیل فقدان زمان کافی برای خشک شدن بوده.